۱۴۰۲ مرداد ۱۸, چهارشنبه

صدور حکم اعدام برای یک متهم همزمان با رهایی یک زندانی از چوبه دار

خبرگزاری هرانا – یک متهم با حکم دادگاه کیفری یک استان تهران به اعدام محکوم شد. از سوی دیگر یک زندانی که پیشتر از بابت اتهام قتل به اعدام محکوم شده بود، با کسب رضایت از اولیای دم از چوبه دار رهایی یافت.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از مدارا، برای یک متهم در تهران حکم اعدام صادر شد.

در این گزارش آمده است، این متهم که در یک جمع خانوادگی در باغی حوالی شهر تهران به پسر نوجوان باجناق خود تعرض کرده بود، با حکم دادگاه کیفری یک استان تهران به اعدام محکوم شد.

بر اساس این گزارش، در اسفندماه سال ۱۴۰۱، مردی با ثبت شکایت مدعی شد که پسر نوجوانش از سوی باجناقش مورد آزار جنسی قرار گرفته است.

با ثبت این شکایت پسر نوجوان به پزشکی قانونی معرفی شد و کارشناسان پس از معاینه در گزارشی آزار و اذیت وی را تأیید کردند. با تأیید این موضوع مرد ۴۱ ساله به اتهام آزار و اذیت پسر نوجوان بازداشت و با صدور کیفرخواست پرونده اش برای رسیدگی به شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

نهایتا این متهم با حکم قضات دادگاه کیفری یک استان تهران به اعدام محکوم شد.

رهایی یک زندانی از اعدام در خوزستان
به گزارش تسنیم، یک زندانی در خوزستان با کسب رضایت از اولیای دم، از اعدام رهایی یافت.

علی دهقانی، رئیس کل دادگستری خوزستان در این خصوص گفت: “با تلاش اعضای ستاد عشایر استان خوزستان یک زندانی که از بابت اتهام به قتل به اعدام محکوم شده بود با کسب رضایت از اولیای دم و با پرداخت دیه، از مجازات اعدام رهایی یافت.”

خبرگزاری هرانا –  ۱۴۰۲/۰۵/۱۶

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظرات خود را ارسال کنید

تداوم بازداشت و بی خبری از وضعیت یک شهروند در مریوان

خبرگزاری هرانا – ستار کیانی، شهروند اهل مریوان علیرغم گذشت بیش از یک هفته از زمان دستگیری، کماکان در بازداشت و بلاتکلیفی بسر میبرد. بی خبری...