۱۴۰۲ مرداد ۱۶, دوشنبه

تداوم بازداشت و بلاتکلیفی آرش قنبری و شهناز قنبری در اصفهان

خبرگزاری هرانا – آرش قنبری، شهروند بازداشتی ساکن اصفهان علیرغم گذشت شش روز از زمان دستگیری، به صورت بلاتکلیف در زندان دستگرد اصفهان بسر میبرد. اخیرا شهناز قنبری، خواهر این شهروند نیز توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به زندان دولت آباد اصفهان منتقل شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، آرش و شهناز قنبری، کماکان به صورت بلاتکلیف در زندان های دستگرد و دولت آباد اصفهان بسر میبرند.

یک منبع مطلع نزدیک به خانواده این شهروندان به هرانا اطلاع داد: “آرش قنبری روز سه شنبه پس از مراجعه به اداره اطلاعات شهرستان شهرضا در پی احضارش به این نهاد جهت پس گرفتن وسایلش، بازداشت و به بند الف-طا زندان دستگرد اصفهان منتقل شد. شهناز قنبری، خواهر این شهروند نیز بازداشت  و طی روزهای اخیر به زندان دولت آباد اصفهان منتقل شد.”
این منبع مطلع در ادامه افزود: “اتهامات مطروحه علیه آرش قنبری، تبلیغ علیه نظام، توهین به رهبری و تشویق مردم به قتل و کشتار عنوان شده بود.”

تا زمان تنظیم این گزارش از اتهامات مطروحه علیه این شهروندان بازداشتی اطلاعی حاصل نشده است.

آرش قنبری متولد ۱۳۷۱ و شهناز قنبری متولد ۱۳۶۷ هر دو مجرد و ساکن اصفهان هستند.

خبرگزاری هرانا  ۱۴۰۲/۰۵/۱۶

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظرات خود را ارسال کنید

تداوم بازداشت و بی خبری از وضعیت یک شهروند در مریوان

خبرگزاری هرانا – ستار کیانی، شهروند اهل مریوان علیرغم گذشت بیش از یک هفته از زمان دستگیری، کماکان در بازداشت و بلاتکلیفی بسر میبرد. بی خبری...