۱۴۰۲ دی ۲۰, چهارشنبه

یک مربی فوتبال به اتهام آزار جنسی هشت نوجوان به اعدام محکوم شد

خبرگزاری هرانا – یک مربی فوتبال به اتهام آزار جنسی هشت پسر نوجوان توسط دادگاه کیفری یک استان تهران به اعدام محکوم شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از همشهری، یک مربی فوتبال در تهران به اعدام محکوم شد.

براساس این گزارش، این مربی فوتبال چهل ساله متهم است که ۸ پسر نوجوان ۱۲ تا ۱۳ ساله را پس از دعوت به منزل شخصی خود، مورد آزار جنسی قرار داده است.

در جلسه دادگاه که به صورت غیرعلنی برگزار شد، این پسران نوجوان یک به یک به تشریح ماجرا پرداختند و برای متهم به اتهام لواط درخواست مجازات اعدام کردند.

سپس متهم اتهامات خود را رد کرد و گفت: من پسران نوجوان را آزار نداده‌ام. اگر هم به آنها نزدیک شده‌ام به خاطر آموزش فوتبال بوده الان هم پشیمانم و نباید تا این حد به آنها نزدیک می‌شدم اشتباه کرده‌ام.

نهایتا قضات دادگاه کیفری یک استان تهران، متهم را به اعدام محکوم کردند.

این پرونده در سال ۱۴۰۰ به دنبال شکایت خانواده یک پسر دوازده ساله مورد بررسی قرار گرفت. پس از مدتی شماره شکایت های مشابه از این مربی فوتبال به چند تن افزایش یافت و پس از مراجعه کودکان پسر بین ۱۲ تا ۱۳ ساله به پزشکی قانونی، متخصصان موضوع آزار و اذیت جسمی آنها را تأیید کردند.

لازم به ذکر است در ادبیات عرفی رسانه های دارای مجوز از کلمه آزار و اذیت برای اشاره به تجاوز و اشکال مختلف آسیب های جنسی استفاده می شود.
براساس تعریف سازمان‌ جهانی بهداشت، هرگونه بدرفتاری فیزیکی، عاطفی، سوءاستفاده جنسی، غفلت یا رفتار همراه با بی‌توجهی یا بهره کشی که منجر به آسیب واقعی یا احتمالی به سلامت، بقاء، رشد یا کرامت کودک در زمینه‌ روابط یا مسئولیت، اعتماد یا قدرت شود، کودک آزاری محسوب می‌شود.

خبرگزاری هرانا – ۱۴۰۲/۱۰/۱۷

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظرات خود را ارسال کنید

فرحناز نیکخو به ده سال حبس محکوم شد

خبرگزاری هرانا – فرحناز نیکخو که در بند زنان زندان اوین محبوس است، توسط شعبه پانزده دادگاه انقلاب تهران، به ریاست قاضی صلواتی به تحمل ده سا...