۱۴۰۲ مرداد ۱۵, یکشنبه

برای یک زن، حکم اعدام صادر شد

خبرگزاری هرانا – یک زن توسط دادگاه کیفری از بابت اتهام قتل به اعدام محکوم شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از اعتمادآنلاین، برای یک زن حکم اعدام صادر شد.

در این گزارش آمده است؛ با گزارش همسایه ها به پلیس مبنی بر مشکوک شدن به وجود جسد در یک خانه، پلیس پس از بازدید از خانه موردنظر، با جسد شخصی به نام مهرداد رو به رو میشود. پلیس بعد از بررسی تلفن‌ های مهرداد متوجه شد او با زنی به نام مینا با سی و پنج سال سن رابطه داشت و اقدام به بازداشت مینا میکند.

مینا در بازجویی ها گفت: من چند سالی بود از شوهرم جدا شده بودم و با دخترم زندگی می‌ کردم. مدتی قبل با مهرداد آشنا شدم و به خانه او رفت‌ و آمد می‌ کردم.

او ادامه داد: من متوجه رفتارهای عجیب مهرداد شده بودم و می‌ خواستم از او جدا شوم. چند روز قبل از حادثه دخترم را به پدرش سپردم و گفتم باید به مهمانی بروم. او من را مقابل خانه مهرداد رساند و بعد هم رفت. مهرداد عجیب شده بود. متوجه شدم مواد می‌ کشد. او من را در خانه زندانی کرد، دست و پایم را بست و من را شکنجه ‌کرد. مهرداد چند روز من را در همان وضعیت نگه داشته بود تا اینکه در یک فرصت مناسب شمشیری را که همیشه زیر تختش مخفی می‌ کرد برداشتم، یک ضربه به او زدم و تلفن همراهش را برداشتم و فرار کردم.

نهایتا کیفرخواست علیه متهم صادر و پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری فرستاده شد و دادگاه برای متهم حکم اعدام صادر کرد.

خبرگزاری هرانا – ۱۴۰۲/۰۵/۱۲

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظرات خود را ارسال کنید

تداوم بازداشت و بی خبری از وضعیت مرتضی حدیدی

خبرگزاری هرانا – مرتضی حدیدی شهروند اهل شهرستان لردگان علیرغم گذشت ده روز از زمان بازداشت، کماکان در بلاتکلیفی بسر میبرد. بیخبری از سرنوشت ...