۱۴۰۲ فروردین ۲۰, یکشنبه

رهایی یک زندانی از اعدام در ماهشهر

خبرگزاری هرانا – یک زندانی در ماهشهر با کسب رضایت از اولیای دم از چوبه دار رهایی یافت. از سوی دیگر، طی سال گذشته، بیست و سه زندانی در استان اصفهان و بیست و دو زندانی در کرج با کسب رضایت اولیای دم از اعدام رهایی یافتند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از میزان، یک زندانی محکوم به اعدام در ماهشهر از چوبه دار رهایی یافت.

محمد دانشور، رئیس دادگستری ماهشهر خوزستان در این خصوص گفت: “ستاد صبر، اعضای شورای حل اختلاف و پادرمیانی بزرگان و معتمدین و در نهایت با کسب رضایت از اولیای دم، یک زندانی محکوم به اعدام از چوبه دار رهایی یافت.”

طی سال گذشته؛ رهایی بیست و دو زندانی از اعدام در کرج
به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی، طی سال گذشته، بیست و دو زندانی در زندان رجایی شهر کرج از چوبه دار رهایی یافتند.

الله کرم عزیزی، مدیر زندان رجایی شهر کرج در این خصوص بیان کرد: “با تلاش واحد مددکاری این زندان و در نهایت در پی کسب رضایت از اولیای دم، بیست و دو زندانی محکوم به اعدام از چوبه دار رهایی یافته و از این تعداد نوزده مددجو با پایان محکومیت دولتی آزاد شدند.”

طی سال گذشته؛ رهایی بیست و سه زندانی از اعدام در اصفهان
به گزارش میزان، طی سال گذشته، بیست و سه زندانی در استان اصفهان از چوبه دار رهایی یافتند.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان بیان داشت: “با تلاش مسؤولان قضایی، پرسنل شورا‌های حل اختلاف و بهره‌گیری از ظرفیت صلح و سازش در استان و در پی کسب رضایت از اولیای دم، طی سال گذشته بیست و سه زندانی محکوم به اعدام، از چوبه دار رهایی یافته و به زندگی برگشتند.”

خبرگزاری هرانا – ۱۴۰۲/۰۱/۱۹

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظرات خود را ارسال کنید

تداوم بازداشت و بی خبری از وضعیت مرتضی حدیدی

خبرگزاری هرانا – مرتضی حدیدی شهروند اهل شهرستان لردگان علیرغم گذشت ده روز از زمان بازداشت، کماکان در بلاتکلیفی بسر میبرد. بیخبری از سرنوشت ...