۱۴۰۰ بهمن ۱۵, جمعه

جوان ۲۰ ساله کرمانشاهی مقابل چشم مادرش توسط پلیس کشته شد

 


سازمان حقوق بشری هه‌نگاو از کشته شدن یک جوان ۲۰ ساله کرمانشاهی به دست ماموران انتظامی خبر داده و نوشته است که این جوان مقابل چشمان مادرش به قتل رسیده است. 

بر اساس گزارش هه‌نگاو، قتل این جوان با نام «محمد احمدی متین» در روز جمعه ۸ بهمن ۱۴۰۰ و با شلیک مستقیم نیروهای کلانتری آریا شهر کرمانشاه روی داده است.

در این گزارش به نقل از یک منبع مطلع آمده است: روز جمعه محمد به همراه مادرش در حال بازگشت از مراسم تشیع یکی از نزدیکان خود بوده که در حال برگشتن به منزل، در ترافیک میدان «شهدا» با ماموران کلانتری آریا شهر درگیری لفظی پیدا می‌کند.

این منبع ادامه داده: خودرو کلانتری پس از این درگیری لفظی خودرو محمد را تا شهرک سجادیه تعقیب و پس از آنکه محمد حاضر به دادن رشوه به آنها نشده است، ماموران درمقابل دیدگان مادرش با شلیک سه تیر که دو تیر به سر و سینه‌اش اصابت کرده، وی را به قتل می‌رسانند.

جسد محمد احمدی متین پس از آنکه به پزشک قانونی منتقل شده بود، سرانجام روز سه‌شنبه ۱۲ بهمن به خانواده‌اش تحویل داده شد و همان روز در قبرستان باغ فردوس کرمانشاه دفن گردید.

هه‌نگاو نوشته است سربازی که به سوی محمد احمدی متین تیراندازی کرده فراری است و درجه‌داری هم که همراه وی بوده بازداشت شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظرات خود را ارسال کنید

زندان سقز؛ یک زندانی جهت اجرای حکم اعدام به سلول انفرادی منتقل شد

خبرگزاری هرانا – یک زندانی در زندان سقز که پیشتر از بابت اتهام قتل به اعدام محکوم شده بود، روز سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه جهت اجرای حکم به ...