۱۴۰۰ تیر ۱۳, یکشنبه

عدم نظارت بر اجرای حفاظ استاندارد؛ غرق شدن یک شهروند مرودشتی در استخر کشاورزی

 


خبرگزاری هرانا – عدم نظارت بر وجود حفاظ استاندارد، موجب سقوط و غرق شدن یک شهروند در یک استخر کشاورزی در شهرستان مرودشت شد. پیش از این نیز فقدان نظارت بر حوضچه های کشاورزی باعث حوادث اینچنینی شده است.


به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از تابناک، سقوط یک شهروند در یک استخر کشاورزی واقع در شهرستان مرودشت، منجر به جان باختن وی شد.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس بیان کرد: گزارش غرق شدگی یک نفر در استخر کشاورزی به اورژانس ۱۱۵ شهرستان مرودشت اعلام شد. پس از گزارش این حادثه، یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه در روستای رجاآباد مرودشت اعزام شد.

حسن همتی گفت: در این حادثه، با وجود تلاش عوامل امدادی اورژانس، این فرد جان خود را از دست داد.

وی ادامه داد: نخستین و حیاتی‌ترین کار برای نجات یک فرد در حال غرق، خارج کردن هر چه سریع‌تر او از آب است و سعی شود فقط با استفاده از چوب یا طناب یا جلیقه نجات و یا تشکیل زنجیره انسانی به او کمک کنید و به سرعت با اورژانس تماس بگیرید.

عدم نظارت دقیق مسئولان شهری بر اجرای حفاظ ایمن و استاندارد در حوضچه های آب کشاورزی و کانال های آب پیش از این نیز باعث بروز حوادث اینچنینی بوده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظرات خود را ارسال کنید

گیلانغرب؛ بردین جعفری توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد

خبرگزاری هرانا – روز جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه، بردین جعفری، شهروند ساکن گیلانغرب توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد. به گزارش خبرگزاری هرانا ...