۱۴۰۰ تیر ۱۳, یکشنبه

فقدان ایمنی محیط و شرایط کار، دو کارگر در شهرهای ریگان و بوکان دچار حادثه شدند

 

















خبرگزاری هرانا – روز گذشته و امروز شنبه ۱۲ تیرماه، در سایه فقدان ایمنی محیط و شرایط کار، دو کارگر در شهرهای ریگان و بوکان دچار حادثه شدند. در این حوادث یک کارگر جان خود را از دست داده و کارگر دیگر مصدوم شد. همچنین ۲ آتش نشان در شهرستان رشت و جاده ی قدیم قم، دچار مصدومیت شدند. ایران در زمینه رعایت مسائل ایمنی کار در میان کشورهای جهان رتبه ۱۰۲ را به خود اختصاص داده ‌که رتبه بسیار پایینی است.


به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از کمپین فعالین بلوچ، روز گذشته جمعه ۱۱ تیرماه ۱۴۰۰، یک کارگر در شهرستان ریگان طی حادثه ای در حین کار، جان خود را از دست داد.

بر اساس این گزارش، هویت این کارگر هوشمند شهیکی اهل شهرستان ریگان واقع در استان کرمان عنوان شده است.

یک منبع مطلع در این خصوص گفت: به دلیل عدم توجه راننده غلطک در محوطه کارگاه شرکت جهاد نصر کرمان، آقای شهیکی زیر گرفته شده و جان باخت.

در این گزارش آمده است، جسد این شهروند به پزشکی قانونی کرمان منتقل شده است.

مصدومیت راننده آتش‌نشانی در جاده قم

به گزارش خبرگزاری رکنا، امروز شنبه ۱۲ تیرماه ۱۴۰۰، بر اثر تصادف ماشین آتش‌نشانی کهریزک با گارد ریل مجاور جاده قم راننده آتشنشان مصدوم شد.

بر اساس این گزارش، در این حادثه، راننده ماشین آتش‌نشانی دچار جراحت شد و با آمبولانس به بیمارستان منتقل شده است.

مصدومیت یک آتش‌نشان در رشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، یک آتش نشان حین انجام عملیات در رشت مصدوم شد.

 رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان گفت: یکی از ساکنان خانه‌ای در خیابان تختی رشت که دچار حریق شده و آتش نشانی که به کمک وی رفته بود مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.
پیمان اسدی افزود: گروه فوریت‌های پزشکی سریعا به محل حادثه اعزام شده و پس از اقدامات پزشکی اولیه، ۲ مصدوم را برای ادامه درمان به بیمارستان پورسینای رشت منتقل کردند.

مصدومیت یک کارگر در بوکان

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان، امروز شنبه ۱۲ تیرماه ۱۴۰۰، یک کارگر ساختمانی در پی سقوط از روی داربست فلزی مصدوم شد.

بر اساس این گزارش، صبح امروز در پی سقوط کارگری مسن از روی داربست فلزی ساختمانی در حال تخریب و سقوط به طبقه ی زیرزمین بلافاصله تیم امداد و نجات ایستگاه ۱ این سازمان به محل اعزام شدند.

آتش نشانان با همکاری تیم های مردمی و فوریت پزشکی توانستند مصدوم را از زیر زمین خارج و به بیمارستان انتقال دهند. این کارگر متاسفانه از ناحیه پشت و لگن دچار مصدومیت جدی شده است

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظرات خود را ارسال کنید

یک شهروند در شهرستان راسک بازداشت شد

خبرگزاری هرانا – روز پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت ماه، مسلم پرنداخ، شهروند اهل شهرستان راسک توسط نیروهای امنیتی در این شهرستان بازداشت و به مکان...