۱۴۰۳ شهریور ۸, پنجشنبه

گزارشی از قتل یک مرد با انگیزه ناموسی در تهران

خبرگزاری هرانا – فروردین ماه سال جاری، یک مرد در تهران با انگیزه ناموسی با سلاح سرد به قتل رسید. متهم پس از بازداشت دلیل این اقدام را ارتباط مقتول با خواهرش عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از همشهری، یک مردی در تهران با انگیزه ناموسی به قتل رسید.

در این گزارش آمده است: فروردین ماه سال جاری، وقوع یک درگیری در یکی از خیابانهای شرق تهران به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد. پس از حضور ماموران در محل حادثه و بررسی های ابتدایی مشخص شد که مرد جوانی به نام کریم با ضربات چاقو از ناحیه سینه مجروح و سپس به بیمارستان منتقل شده، اما پس از ساعاتی به دلیل شدت جراحات وارده جان باخته است.

ماموران پس از تحقیقات عامل قتل را شناسایی و بازداشت کردند. متهم به نام هاشم در بازجویی ها انگیزه این اقدام را اختلاف بر سر مسائل ناموسی عنوان کرد. سپس کیفرخواست متهم از بابت اتهام قتل عمد صادر و به شعبه ۱۱ دادگاه کیفری ارسال شد.

متهم در جلسات دادگاه رسیدگی به این پرونده، در دفاعیات خود گفت: من قصد کشتن کریم را نداشتم. من با شوهر دختر عمه خود به دلیل اینکه وی در فضای مجازی مرا مورد تمسخر قرار داده بود، اختلاف داشتم. اما از حدود یک ماه قبل از این اتفاق متوجه شدم که کریم دوست سعید شوهر دختر عمه من است که در فضای مجازی به خواهرم مریم پیام‌های نامربوط داده و خواسته با او ارتباط برقرار کند. به محض اینکه متوجه شدم به کریم زنگ زدم و با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردیم. بعد هم از او خواستم دست از سر خواهرم بردارد.

متهم روز حادثه را اینگونه تشریح کرد: برای رفع کدورت با سعید به منزل دخترعمه خود رفته بود. اما مجدد با هم درگیر شدیم. پس از اینکه قصد خروج از خانه را داشتم کریم به آنجا آمد و از آنجا که از او به دلیل اینکه به خواهرم پیام داده بود دلگیر بودم از او خواستم در مورد این پیامها توضیح دهد. اما کریم به من حمله کرد و من هم برای دفاع از خود او را با چاقو زدم و از محل فرار کردم. من رفته بودم تا اختلافم با سعید را حل کنم. اگر کریم نمی‌آمد، این اتفاق نمی‌افتاد. باور کنید قصدم این نبود که او را به قتل برسانم.

در پایان جلسه دادگاه قضات برای صدور رأی وارد شور شدند.

خبرگزاری هرانا ۱۴۰۳/۰۶/۰۷

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظرات خود را ارسال کنید

یک شهروند توسط نیروهای امنیتی در دیواندره بازداشت شد

خبرگزاری هرانا – روز جاری، خلیل اصغری، شهروند ساکن دیواندره توسط نیروهای امنیتی در این شهر بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد. به گزارش ...