۱۴۰۳ خرداد ۱۰, پنجشنبه

با گذشت بیست روز؛ تداوم بازداشت و بی خبری از وضعیت وفا احمدپور و دانیال مقدم

خبرگزاری هرانا – وفا احمدپور، معروف به “وفادار” و دانیال مقدم، خواننده علیرغم گذشت بیست روز از زمان دستگیری، کماکان در بازداشت و بیخبری بسر میبرند.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، وفا احمدپور و دانیال مقدم در بازداشت بسر میبرند.

آقایان احمدپور و مقدم علیرغم گذشت بیست روز از زمان بازداشت کماکان در بلاتکلیفی بسر میبرند. پیگیری نزدیکان آنها جهت اطلاع از آخرین وضعیتشان تاکنون بی نتیجه بوده است. امری که افزایش نگرانی خانواده های این دو هنرمند را در پی داشته است.
وفا احمدپور، معروف به “وفادار” و دانیال مقدم، خواننده، در تاریخ بیستم اردیبهشت ماه، توسط نیروهای امنیتی در شیراز بازداشت شدند.

وفا احمدپور دامناب معروف به وفادار، خواننده رپ اعتراضی در تاریخ پانزدهم بهمن ماه سال گذشته، توسط نیروهای امنیتی در منزل خود بازداشت و در تاریخ سی بهمن همان سال با تودیع وثیقه از زندان اوین آزاد شد. او سپس توسط دادگاه انقلاب از بابت اتهام تبلیغ علیه نظام به یک سال حبس محکوم شد.

دانیال مقدم نیز پیش از این به دلیل فعالیت های اعتراضی از طریق خوانندگی و انتشار آهنگ، سابقه احضار و برخوردهای قضایی را داشته است.

خبرگزاری هرانا ۱۴۰۳/۰۳/۰۹

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظرات خود را ارسال کنید

صیاد درویشی جهت تحمل حبس به زندان ارومیه منتقل شد

خبرگزاری هرانا – صیاد درویشی، برادر فرجاد درویشی، از جانباختگان اعتراضات سراسری ۱۴۰۱، پس از حضور در دادسرای ارومیه بازداشت و جهت تحمل حبس ب...