۱۴۰۲ مهر ۲۵, سه‌شنبه

زندان پارسیلون خرم آباد؛ سه زندانی جهت اجرای حکم اعدام به سلول های انفرادی منتقل شدند

خبرگزاری هرانا – امروز دوشنبه بیست و چهارم مهرماه، سه زندانی در زندان پارسیلون خرم آباد که پیشتر از بابت اتهامات مرتبط با مواد مخدر به اعدام محکوم شده بودند، جهت اجرای حکم به سلول های انفرادی این زندان منتقل شدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، امروز دوشنبه بیست و چهارم مهر ۱۴۰۲، سه زندانی در زندان پارسیلون خرم آباد به سلول های انفرادی این زندان منتقل شدند.

انتقال این زندانیان که پیشتر از بابت اتهامات مرتبط با مواد مخدر به اعدام محکوم شده بودند، جهت اجرای حکم آنها صورت گرفته است.
جزئیات بیشتر در این رابطه اعم از هویت این زندانیان توسط هرانا در دست بررسی است.

بر اساس گزارش سالانه مرکز آمار، نشر و آثار مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران در سال ۲۰۲۳، دستکم ۶۵۹ شهروند از جمله ۱۷ زن و یک کودک-مجرم اعدام شدند که در مقایسه با زمان مشابه در سال گذشته، حدود ۲۴ درصد افزایش داشته است. از میان اعدام شدگان، اعدام هفت نفر در ملا عام صورت گرفته است. همچنین طی تاریخ مذکور ۱۶۴ نفر به اعدام محکوم شده اند، که از این تعداد ۲ نفر به اعدام در ملاعام محکوم شدند.

خبرگزاری هرانا –۱۴۰۲/۰۷/۲۴

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظرات خود را ارسال کنید

تداوم بازداشت و بی خبری از وضعیت مرتضی حدیدی

خبرگزاری هرانا – مرتضی حدیدی شهروند اهل شهرستان لردگان علیرغم گذشت ده روز از زمان بازداشت، کماکان در بلاتکلیفی بسر میبرد. بیخبری از سرنوشت ...