۱۴۰۲ مهر ۱۵, شنبه

یگانه رستمی، زن جوان اهل محلات توسط دایی خود به قتل رسید

یک زن جوان اهل شهر محلات به نام یگانه رستمی، توسط دایی‌اش به دلیل آنچه “انگیزه ناموسی” عنوان شده، با شلیک اسلحه به قتل رسید.
بر اساس گزارش رسیده به سازمان حقوق بشری هه‌نگاو، روز چهارشنبه ١٢ مهر ماه ١٤٠٢ (٤ اکتبر ٢٠٢٣)، یگانه رستمی، ٢٣ ساله و اهل محلات از توابع استان مرکزی به دست دایی خود با اسلحه شکاری کشته شد.

به گفته منابع آگاه، این زن جوان در مسیر محلات به تهران به منظور کاریابی در حال حرکت بوده که در شهر قم توسط دایی خود به نام احمد اسماعیلی از اتوبوس پیاده شده و پس از انتقال به روستای “گل‌چشمه” در حوالی شهر محلات با شلیک چند گلوله به سرش کشته شده است.
هه‌نگاو مطلع شده است که، یگانه رستمی دو روز پیش از وقوع قتل، از همسر سابق خود جدا شده بود.
قابل ذکر است که جسد این زن قربانی، روز پنج‌شنبه ۱۳ مهر ماه در قبرستان “امامزاده صالح” واقع در شهر محلات به خاک سپرده می‌شود.
هه‌نگاو به نقل از منابع آگاه در محلات مطلع شده است که طی چند ماه گذشته این سومین مورد قتل ناموسی است که در این شهر ثبت شده است. پیشتر نیز یک زن توسط همسرش و یک پسر جوان توسط خانواده یک دختر با انگیزه ناموسی کشته شده‌ بودند.

هه‌نگاو؛ پنج‌شنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۲

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظرات خود را ارسال کنید

تداوم بازداشت و بی خبری از وضعیت مرتضی حدیدی

خبرگزاری هرانا – مرتضی حدیدی شهروند اهل شهرستان لردگان علیرغم گذشت ده روز از زمان بازداشت، کماکان در بلاتکلیفی بسر میبرد. بیخبری از سرنوشت ...