۱۴۰۲ مهر ۱۳, پنجشنبه

رهایی شش زندانی از اعدام در خراسان رضوی

خبرگزاری هرانا –  شش زندانی در مشهد که پیشتر از بابت اتهام قتل به اعدام محکوم شده بودند با کسب رضایت اولیای دم از اعدام رهایی یافتند. از سوی دیگر در شش ماهه نخست امسال صد و چهل زندانی در خوزستان و بیست و یک زندانی در بوشهر از چوبه دار رهایی یافتند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از میزان، شش زندانی در خراسان رضوی از اعدام رهایی یافتند.

بر اساس این گزارش، در حاشیه برگزاری «همایش ملی ستاد صبر» در مشهد با تلاش‌های مددکاران زندان‌های استان، مشارکت کمیته صلح سازش زندان مرکزی این استان ۶ نفر از زندانیان استان خراسان رضوی با رضایت اولیای دم از اعدام رهایی یافتند.

۱۴۰ زندانی در خوزستان از اعدام رهایی یافتند
به گزارش خبرگزاری بسیج، رئیس شورای حل اختلاف خوزستان گفت: در شش ماهه نخست امسال ۱۴۰ پرونده اعدام در استان به صلح و سازش ختم شد.

عبدالحمید امانت بهبهانی با اعلام این خبر اظهار کرد: این تعداد پرونده قتل با همکاری شورای حل اختلاف و رضایت اولیای دم به نتیجه رسیده است.

رهایی ۲۱ محکوم به اعدام در استان بوشهر
به گزارش خبرگزاری تسنیم، در نیمه نخست امسال بیست و یک زندانی از اعدام رهایی یافتند.

مهرانگیز؛ رئیس کل دادگستری استان بوشهر اظهار داشت: “در نیمه نخست امسال بیست و یک محکوم به اعدام با تلاش مجموعه قضایی، همکاری شورای حل اختلاف و رضایت اولیای دم از اجرا حکم اعدام رهایی یافتند.”

خبرگزاری هرانا – ۱۴۰۲/۰۷/۱۲

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظرات خود را ارسال کنید

تداوم بازداشت و بی خبری از وضعیت مرتضی حدیدی

خبرگزاری هرانا – مرتضی حدیدی شهروند اهل شهرستان لردگان علیرغم گذشت ده روز از زمان بازداشت، کماکان در بلاتکلیفی بسر میبرد. بیخبری از سرنوشت ...