۱۴۰۲ شهریور ۹, پنجشنبه

محرومیت از تماس و ملاقات؛ گزارشی از آخرین وضعیت زرتشت احمدی راغب در زندان اوین

خبرگزاری هرانا – زرتشت احمدی راغب، فعال مدنی محبوس در زندان اوین، از سه ماه پیش تاکنون با دستور مسئولان زندان از برقراری تماس تلفنی و ملاقات با خانواده محروم مانده است. بی خبری از وضعیت وی منجر به افزایش نگرانی های نزدیکانش شده است.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، زرتشت احمدی راغب، فعال مدنی محبوس در زندان اوین محروم از ملاقات و تماس شد.

یک منبع مطلع نزدیک به خانواده این زندانی در گفتگو با هرانا اظهار داشت: “از سه ماه پیش تاکنون زرتشت از  امکان برقراری تماس و ملاقات با خانواده خود محروم مانده امری که افزایش نگرانی های خانواده و نزدیکان وی را به همراه داشته است.”
به گفته این منبع مطلع، آقای احمدی راغب در همین راستا دست به اعتصاب زده است. وی همچنین در خردادماه سال جاری در اعتراض به انتقالش به سلول انفرادی، دست به اعتصاب غذا زده بود.

آقای زرتشت احمدی راغب پیشتر توسط دادگاه انقلاب تهران به پنج سال و هشت ماه حبس که پنج سال از این مقدار قابل اجرا است و مجازات های تکمیلی محکوم شد.

زرتشت احمدی راغب در خصوص محکومیت پیشین خود در بهمن ماه سال گذشته از زندان رجایی شهر آزاد شد.

وی اواخر اسفند ماه همان سال مجددا در جریان تجمعات اعتراضی در خصوص مسمومیت دانش آموزان بازداشت و به زندان اوین منتقل شد.

خبرگزاری هرانا – ۱۴۰۲/۰۶/۰۸

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظرات خود را ارسال کنید

تداوم بازداشت و بی خبری از وضعیت مرتضی حدیدی

خبرگزاری هرانا – مرتضی حدیدی شهروند اهل شهرستان لردگان علیرغم گذشت ده روز از زمان بازداشت، کماکان در بلاتکلیفی بسر میبرد. بیخبری از سرنوشت ...