۱۴۰۲ اردیبهشت ۲۳, شنبه

بازداشت سه جوان بلوچ توسط نیروهای انتظامی شهرستان صالح آباد

سه جوان بلوچ در شهرستان صالح آباد توسط نیروهای انتظامی بازداشت شدند.

به گزارش کمپین فعالین بلوچ، در تاریخ ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، سه جوان بلوچ در شهرستان صالح آباد از توابع استان خراسان رضوی توسط نیروهای نظامی بازداشت شدند.

هویت این سه جوان بلوچ «گل محمد دروگر، رخشانی» فرزند رحمان «هادی گرگیج»فرزند ملا عبدالرحمن و «محمود پوریان، گرگیج» فرزند احمد برای کمپین احراز شده اند.

یک منبع مطلع به گزارشگر کمپین گفت: «ساعت حوالی ۶ صبح ماموران انتظامی به طور جداگانه به خانه این سه نفر  رفتند و از داخل خانه هایشان بازداشت کردند .»

این منبع در ادامه افزود: «نیروهای انتظامی این سه جوان را بعد از بازداشت  به دادگاه صالح آباد میبرند و از در پشتی دادگاه با ون آنها را خارج کرده و به مشهد منتقل کرده اند و تاکنون هیچ خبر و تماسی از آنها نشده است.»

از اتهام دقیق آنها اطلاعی در دست نیست اما منبع فوق الذکر دلیل احتمالی بازداشت را به اتهام حمل و نقل غیر قانونی و «قاچاق افغان» عنوان کردند.

لازم به ذکر است، محل بازداشت گل محمد در شهرستان صالح آباد، هادی گرگیج در روستای کاریزک حاجی پسند و محمود پوریان در روستای برجک عنوان شده اند.

کمپین فعالین بلوچ، ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲،

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظرات خود را ارسال کنید

تداوم بازداشت و بی خبری از وضعیت مرتضی حدیدی

خبرگزاری هرانا – مرتضی حدیدی شهروند اهل شهرستان لردگان علیرغم گذشت ده روز از زمان بازداشت، کماکان در بلاتکلیفی بسر میبرد. بیخبری از سرنوشت ...