۱۴۰۲ اردیبهشت ۲۹, جمعه

با اجرای حکم اعدام دست‌کم ۴ زندانی دیگر در زندان دستگرد اصفهان شمار اعدامیان به ۷ نفر رسید

حکم اعدام چهار زندانی دیگر که پیتشر به اتهام جرایم مرتبط با مواد مخدر و قتل عمد به اعدام محکوم شده بودند، هم‌زمان با سه متهم پرونده خانه اصفهان در زندان دستگرد اجرا شده است.
بر اساس گزارش رسیده به سازمان حقوق بشری هه‌نگاو، سحرگاه جمعه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ (۱۹ می‌۲۰۲۳)، حکم اعدام دست‌کم سه زندانی که پیشتر از بابت جرایم مرتبط با مواد مخدر به اعدام محکوم شده بودند به نام‌های یعقوب حسنی مظهر داوری و علی مهردل در زندان دستگرد اصفهان اجرا شده است.
به نوشته سازمان حقوق بشر ایران، هم‌زمان حکم اعدام یک زندانی دیگر نیز به نام کاظم غفران که سه سال پیش به اتهام قتل عمد بازداشت و به اعدام محکوم شده بود به اجرا در آمده است.
خبر اعدام این چهار زندانی تا زمان تنظیم این خبر در رسانه‌های جمهوری اسلامی به ویژه رسانه‌های نزدیک به قوه قضاییه اعلان نشده است.
امروز سه زندانی سیاسی نیز به نام‌های مجید کاظمی، سعید یعقوبی و صالح میرهاشمی در زندان دستگرد اصفهان اعدام‌ شده بودند که بدین ترتیب شمار اعدامیان امروز در اصفهان به ۷ نفر رسید.

هه‌نگاو؛ جمعه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظرات خود را ارسال کنید

تداوم بازداشت و بی خبری از وضعیت مرتضی حدیدی

خبرگزاری هرانا – مرتضی حدیدی شهروند اهل شهرستان لردگان علیرغم گذشت ده روز از زمان بازداشت، کماکان در بلاتکلیفی بسر میبرد. بیخبری از سرنوشت ...