۱۴۰۲ اردیبهشت ۱۲, سه‌شنبه

پس از تفهیم اتهام؛ رضا محمدحسینی به زندان اوین منتقل شد

خبرگزاری هرانا – رضا محمدحسینی، زندانی سیاسی سابق از بازداشتگاه یک-الف سپاه پاسداران به زندان اوین منتقل شد. پرونده آقای محمدحسینی پس از تفهیم اتهام وی، به شعبه سوم بازپرسی دادسرای اوین ارجاع داده شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، رضا محمدحسینی، زندانی سیاسی سابق به زندان اوین منتقل شد.

یک منبع مطلع در این خصوص به هرانا گفت: “پرونده آقای محمدحسینی پس از تفهیم اتهام وی، به شعبه سوم بازپرسی دادسرای اوین ارجاع داده شد. او امروز سه شنبه ۱۲ اردیبهشت از بازداشتگاه یک-الف سپاه پاسداران به بند قرنطینه زندان اوین منتقل شد.”
بر اساس گزارشات دریافتی هرانا، در دوران بازجویی کوتاه مدت آقای محمدحسینی، اتهاماتی از قبیل “اجتماع تبانی، تبلیغ علیه نظام و ارتباط با شبکه های معاند” توسط بازجوی پرونده به وی تفهیم شده است.

این زندانی سیاسی سابق روز دوشنبه یازدهم اردیبهشت توسط نیروهای امنیتی در منزل شخصی خود بازداشت و سپس به بازداشتگاه یک-الف سپاه پاسداران منتقل شد.

یک منبع مطلع در خصوص نحوه بازداشت آقای محمدحسینی به هرانا گفت: ” ماموران در زمان بازداشت رضا، منزل شخصی وی را تفتیش کردند و برخی از لوازم شخصی او و خانواده اش را نیز ضبط کردند.”

رضا محمدحسینی پیشتر نیز از بابت فعالیت های خود سابقه بازداشت و محکومیت را داشته است. وی در تاریخ بیست و ششم بهمن ماه ۱۴۰۱ از زندان رجایی شهر کرج آزاد شده بود.

خبرگزاری هرانا –۱۴۰۲/۰۲/۱۲

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظرات خود را ارسال کنید

تداوم بازداشت و بی خبری از وضعیت مرتضی حدیدی

خبرگزاری هرانا – مرتضی حدیدی شهروند اهل شهرستان لردگان علیرغم گذشت ده روز از زمان بازداشت، کماکان در بلاتکلیفی بسر میبرد. بیخبری از سرنوشت ...