۱۴۰۲ فروردین ۱۷, پنجشنبه

داود رضوی از زندان تهران بزرگ به بیمارستان طالقانی تهران اعزام شد

خبرگزاری هرانا – داود رضوی، از اعضای هیئت مدیره سندیکای کارگران شرکت واحد محبوس در زندان تهران بزرگ، روز سه شنبه پانزدهم فروردین ماه، در پی حال نامساعد جسمانی به بیمارستان طالقانی منتقل شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، روز سه شنبه پانزدهم فروردین ماه ۱۴۰۲، داود رضوی، از اعضای هیئت مدیره سندیکای کارگران شرکت واحد از زندان تهران بزرگ به بیمارستان اعزام شد.

یک منبع مطلع با اعلام این خبر به هرانا گفت: “آقای رضوی که از بیماری گوارشی رنج میبرد، را روز سه شنبه جهت مداوا اعم از آزمایشات آندوسکوپی یا کولونوسکوپی به اورژانس بیمارستان طالقانی منتقل کردند.”
این منبع مطلع افزود: “پیشتر نیز جهت رسیدگی به وضعیت جسمانی و خونریزی گوارشی داود رضوی، شرح حالی توسط پزشک ایشان نوشته شده که یک نسخه ضمیمه پرونده ایشان گردید و یک نسخه به زندان تحویل داده شده بود. علیرغم گفته ی قاضی، زندان موظف بود جهت انتقال ایشان به مراکز درمانی و انجام اقدامات لازم پیگیری انجام دهند، هیچگونه اقداماتی صورت نگرفت و نهایتا با پیگیری های خانواده آقای رضوی او به بیمارستان منتقل شد.”

آقای رضوی اسفندماه ۱۴۰۱، در زندان تهران بزرگ دچار خونریزی گوارشی شده بود.

داود رضوی در تاریخ پنج مهرماه ۱۴۰۱، بازداشت و به بند ۲۰۹ زندان اوین منتقل شد. وی نهایتا در تاریخ بیست و هفتم آذرماه سال گذشته، از این زندان به زندان تهران بزرگ منتقل شد.

لازم به ذکر است، روز دوشنبه ۱۵ اسفند ماه ۱۴۰۱، جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات داود رضوی، در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب تهران برگزار شده بود.

آقای رضوی پیشتر نیز به دلیل فعالیت های خود سابقه بازداشت و محکومیت دارد.

خبرگزاری هرانا –  ۱۴۰۲/۰۱/۱۶

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظرات خود را ارسال کنید

تداوم بازداشت و بی خبری از وضعیت یک شهروند در مریوان

خبرگزاری هرانا – ستار کیانی، شهروند اهل مریوان علیرغم گذشت بیش از یک هفته از زمان دستگیری، کماکان در بازداشت و بلاتکلیفی بسر میبرد. بی خبری...