۱۴۰۱ اسفند ۴, پنجشنبه

خودکشی خانوادگی در مشهد؛ پنج عضو خانواده جان باختند

خبرگزاری هرانا – یک مادر به همراه پنج فرزندش در مشهد از طریق بلعیدن قرص دست به خودکشی زدند. پنج تن از اعضای این خانواده در پی این اقدام جان باختند و یک پسر این خانواده اکنون در کما به سر می برد. بر اساس گزارش رسانه های رسمی، اعضای این خانواده در یادداشتی “ایجاد مزاحمت ناموسی” از طرف یک مرد را انگیزه این اقدام عنوان کردند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از روزنامه خراسان، شش عضو یک خانواده در مشهد دست به خودکشی زدند.

براساس این گزارش، دوشنبه گذشته نیروهای کلانتری خواجه ربیع، در جریان خودکشی گروهی اعضای یک خانواده قرار گرفتند.

تحقیقات قضایی درباره این حادثه در حالی آغاز شد که اجساد مادر و دو تن از دختران جوانش روی رختخواب های پهن شده در کف پذیرایی قرار داشتند. بررسی های اولیه حاکی از آن بود که یکی از پسران جوان این خانواده دو روز قبل خودکشی کرده و جان باخته است.

در همین حال مشخص شد دختر ۱۸ ساله و پسر ۲۲ ساله دیگر خانواده که هنوز علایم حیاتی داشتند توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شده و به کما رفته اند اما ۴ عضو این خانواده قربانی خودکشی گروهی شده و جان خود را از دست داده اند.

براساس دست نوشته ای که به تلویزیون منزل چسبانده شده بود، نشان داد که اعضای این خانواده با انگیزه ادعای ایجاد مزاحمت ناموسی توسط پرایدسوار جوانی به نام «ب» و بعد از خودکشی پسر جوان خانواده، تصمیم به خودکشی گروهی گرفته اند.

با انتقال اجساد «مریم- ع» مادر، «رویا» دختر متولد ۷۹ و «مژگان» دختر متولد ۷۶ به پزشکی قانونی، انتظار می رفت پسر و دختری که علایم حیاتی داشتند از کما خارج شوند که عصر روز گذشته دختر ۱۸ ساله این خانواده که زهرا نام داشت نیز در مرکز درمانی جان سپرد.

تنها بازمانده این اقدام پسر ۲۲ ساله این خانواده است که در کما به سر می برد و وضعیت بسیار وخیمی دارد.

خبرگزاری هرانا –۱۴۰۱/۱۲/۰۳

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظرات خود را ارسال کنید

تداوم بازداشت و بی خبری از وضعیت مرتضی حدیدی

خبرگزاری هرانا – مرتضی حدیدی شهروند اهل شهرستان لردگان علیرغم گذشت ده روز از زمان بازداشت، کماکان در بلاتکلیفی بسر میبرد. بیخبری از سرنوشت ...