۱۴۰۱ شهریور ۹, چهارشنبه

سه شهروند به دادگاه تجدیدنظر استان کردستان احضار شدند

خبرگزاری هرانا – امروز سه شنبه ۸ شهریورماه، آرمان سلیمی، امید شیخی و امید اسدی به دادگاه تجدید نظر کردستان احضار شدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از کردپا، امروز سه‌ شنبه ۸ شهریورماه ۱۴۰۱، ۳ شهروند ساکن سنندج، به دادگاه تجدید نظر کردستان احضار شدند.

بر اساس این گزارش، این ۳ شهروند پس از شکایت دادستان سنندج به اتهام “تبلیغ به نفع گروه‌ها یا سازمان‌های مخالف نظام جمهوری اسلامی ایران” به شعبه چهارم دادگاه تجدیدنظر استان کردستان احضار شدند.

روز شنبه ۷ خردادماه، این شهروندان در شعبه اول دادگاه انقلاب سنندج از اتهام “همکاری با یکی از احزاب اپوزیسیون ” تبرئه شده بودند.

روز چهارشنبه ۳ فروردین‌ ماه، امید شیخی و امید اسدی به دلیل شرکت در مراسم نوروز در پارک کودک سنندج به اطلاعات سپاه احضار و بازداشت شده بودند. و همچنین آرمان سلیمی، روز دوشنبه ۱ فروردین‌ ماه، در جریان مراسم نوروز در پارک کودک سنندج توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده بود.

این شهروندان روز پنج‌ شنبه ۱۸ فروردین‌ ماه با تودیع قرار وثیقه به صورت موقت تا پایان مراحل دادرسی از بازداشتگاه امنیتی شهرامفر سنندج آزاد شده بودند.

این سه شهروند طی مدت بازداشت از دسترسی به وکیل و ملاقات با خانواده محروم بودند.

هرانا۱۴۰۱/۰۶/۰۸

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظرات خود را ارسال کنید

گیلانغرب؛ بردین جعفری توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد

خبرگزاری هرانا – روز جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه، بردین جعفری، شهروند ساکن گیلانغرب توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد. به گزارش خبرگزاری هرانا ...