۱۴۰۱ خرداد ۱۵, یکشنبه

اداره اطلاعات به خانواده کریمی؛ در صورت عدم همکاری مجید کریمی، او را آزاد نخواهیم کرد

 


اداره اطلاعات سنندج به خانواده مجید کریمی، فعال صنفی معلمان و عضو هیات مدیره انجمن صنفی معلمان کردستان – سنندج و کلاترزان اعلام کرده است که در صورت عدم همکاری آقای کریمی، او را آزاد نخواهند کرد.

اداره اطلاعات سنندج همچنین به خانواده کریمی گفته است؛ اگر هرآنچه که آنها می‌گویند و مجید کریمی اعتراف نکند، او همچنان در بازداشت این نهاد امنیتی خواهد ماند.

شاهد علوی، روزنامەنگار کُرد در این رابطه در صفحه توییتر خود از تماس تلفنی کوتاه مجید کریمی با خانواده‌اش خبر داده است که به گفته خانواده‌اش، صدای مجید کریمی بسیار ضعیف بوده و خانواده نگران جان فرزندشان هستند.

روز سه‌شنبه دهم خردادماه، مجید کریمی، عضو هیات مدیره انجمن صنفی معلمان کردستان – سنندج و کلاترزان از سوی نیروهای لباس شخصی بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد.

این فعال صنفی معلمان به همراه شماری از معلمان سنندج برای پیگیری وضعیت مسعود فرهیخته به جلو اطلاعات سپاه رفته بودند که توسط چند نفر لباس شخصی با یک پژو سفید بازداشت و ربوده شد.

روز سه‌شنبه دهم خردادماه، معلمان تجمع اعتراضی را در مقابل اداره آموزش و پرورش سنندج برگزار و خواستار آزادی معلمان زندانی و تحقق مطالباتشان شدند.

معلمان در این تجمع به بازداشت مسعود نیکخواه، اسکندر لطفی و شعبان محمدی از اعضای هیات مدیره انجمن صنفی معلمان کردستان – مریوان اعتراض و با سر دادن شعار “معلم زندانی آزاد باید گردد” خواهان آزادی فوری و بی‌قید و شرط معلمان زندانی شدند.

همچنین بیانیەی پایانی تجمع اعتراضی معلمان توسط مجید کریمی در حمایت از معلمان زندانی شعبان محمدی، مسعود نیکخواه و اسکندر لطفی قرائت شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظرات خود را ارسال کنید

یک شهروند در شهرستان راسک بازداشت شد

خبرگزاری هرانا – روز پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت ماه، مسلم پرنداخ، شهروند اهل شهرستان راسک توسط نیروهای امنیتی در این شهرستان بازداشت و به مکان...