۱۴۰۱ خرداد ۲۹, یکشنبه

میناب؛ تصادف خودروی سوخت بر با یک خودروی حامل خانواده با تیراندازی ماموران

 


با تیراندازی نیروهای نظامی به سمت خودروی سوخت بر، دو دستگاه خودرو تصادف کردند که منجر به جان باختن شماری از شهروندان شد.

به گزارش کمپین فعالین بلوچ، شامگاه پنجشنبه ٢۶ خرداد ماه ١۴٠١، در پی تیراندازی ماموران نظامی در حوالی پل جومحله شهرستان میناب به سمت خودروی سوخت‌بر، دو خودرو با یکدیگر تصادف کرده و سرنشینان دو خودرو در آتش سوختند.

دو سوختبر در این تصادف رانندگی جان خود را از دست داده اند؛ از هویت این دو سوخت بر تا لحظه تنظیم خبر اطلاعی در دسترس نیست.

گفته می‌شود نیروهای نظامی به سمت یک دستگاه خودروی نیسان وانت سوخت‌بر تیراندازی کرده‌اند که این خودرو پس از اصابت مرمی گلوله به لاستیک، از مسیر منحرف شده و با یک خودروی دیگر که سرنشینان آن یک خانواده بودند، تصادف کرده است.

از تعداد و هویت سرنشینان خودروی این خانواده تا لحظه تنظیم خبر اطلاعی در دسترس نیست.

طبق این گزارش، این دو خودرو پس از تصادف آتش گرفته و سرنشینان آن در آتش سوخته و جان خود را از دست داده اند.

براساس گزارش سالانه ۲۰۲۱ کمپین فعالین بلوچ، دستکم ۸۷ سوخت بر هنگام سوخت بری با تیراندازی بی ضابطه ماموران و یا بر اثر سانحه جان خود را از دست داده اند که از میان جان باختگان، سه مورد کودک زیر ۱۸ سال بوده اند. همچنین طی این حوادث ۳۱ سوخت بر بلوچ زخمی شده اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظرات خود را ارسال کنید

یک شهروند در شهرستان راسک بازداشت شد

خبرگزاری هرانا – روز پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت ماه، مسلم پرنداخ، شهروند اهل شهرستان راسک توسط نیروهای امنیتی در این شهرستان بازداشت و به مکان...