۱۴۰۱ اردیبهشت ۲۸, چهارشنبه

صدور حکم اعدام در ملاعام برای یک متهم در مشهد

 


خبرگزاری هرانا – متهم به قتل یک مامور نیروی انتظامی، توسط دادگاه کیفری یک خراسان رضوی به اعدام در ملاعام محکوم شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از روزنامه خراسان، یک مرد ۳۲ ساله که متهم است، مامور نیروی انتظامی را به ضرب چاقو به قتل رسانده، توسط شعبه ۵ دادگاه کیفری یک خراسان رضوی به اعدام در ملأعام محکوم شد.

بر اساس این گزارش، ظهر ششم اسفند سال گذشته، یکی از شهروندان با مشاهده جوانی که در لابه‌لای موتورسیکلت های پارک شده در پارکینگ جمعه بازار شهید شوشتری مشهد پرسه می زد، خود را به یکی از  افسران یگان ویژه مستقر در محل جمعه بازار رساند و او را از ماجرا آگاه کرد. مامور نیروی انتظامی نیز برای پیشگیری از وقوع جرم، راهی پارکینگ شد و فکر میکرد جوان مظنون قصد سرقت موتورسیکلت را دارد. متهم کاردی را از زیر پیراهنش بیرون کشید و برای فرار از محل، دو ضربه به کتف و ران این مامور وارد کرد. همزمان با فرار متهم از محل ارتکاب جرم، ستوان «احسان پای خسته» نیز به مرکز درمانی انتقال یافت اما ساعتی بعد بر اثر عوارض ناشی از اصابت چاقو به قسمت ران پا، جان باخت.

چند روز بعد متهم به قتل در یکی از روستاهای مرزی شهرستان سرخس بازداشت شد.

با انتقال متهم به مشهد، پرونده وی به دادسرای عمومی و انقلاب مشهد انتقال یافته و کیفرخواست این پرونده صادر شد. پرونده مذکور  در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک خراسان رضوی مورد رسیدگی قرار گرفت.

در جلسات محاکمه که توسط قضات «محمد شجاع پورفدکی» و «حسنعلی صبوری نسب» در مشهد برگزار شد، متهم مدعی شد که ارتکاب قتل به دلیل عوارض ناشی از استعمال مواد مخدر بوده است.

پس از پایان جلسات دادگاه، قضات شعبه پنجم دادگاه کیفری یک خراسان رضوی به شور نشستند و رای خود را صادر کردند. براساس رای دادگاه، داریوش رحیمی متهم ۳۲ ساله، به اعدام در ملأعام محکوم شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظرات خود را ارسال کنید

یک شهروند در شهرستان راسک بازداشت شد

خبرگزاری هرانا – روز پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت ماه، مسلم پرنداخ، شهروند اهل شهرستان راسک توسط نیروهای امنیتی در این شهرستان بازداشت و به مکان...