۱۴۰۰ اسفند ۱۵, یکشنبه

صدور حکم اعدام و شلاق برای یک متهم در فارس

 


خبرگزاری هرانا – یک زندانی متهم به قتل در فارس توسط شعبه اول دادگاه کیفری یک این استان به اعدام، ۷۴ ضربه شلاق، ۱۰ سال حبس و پرداخت دیه محکوم شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از فارس، یک زندانی متهم به قتل در فارس توسط شعبه اول دادگاه کیفری یک این استان به اعدام، شلاق، حبس و پرداخت دیه محکوم شد.

بر اساس این حکم که توسط شعبه اول دادگاه کیفری یک استان فارس به ریاست قاضی محسن رجایی نیا صادر شده است، متهم پرونده از بابت اتهام قتل و به درخواست اولیای دم به اعدام، همچنین پرداخت دیه از بابت “صدمه های غیر مؤثر در فوت مقتول در حق اولیاء دم”، تحمل ۱۰ سال حبس تعزیری با احتساب ایام بازداشت قبلی و ۷۴ ضربه شلاق تعزیری از بابت “سرقت توأم با آزار سلاح کلت کمری سازمانی” و همچنین تحمل یک سال حبس تعزیری با احتساب ایام بازداشت قبلی و پرداخت دیه به دلیل صدمه های وارده با چاقو نسبت به شاکی خصوصی (سرباز وظیفه) محکوم شد.

در پایان جلسه رئیس دادگاه با ابلاغ رأی به صورت حضوری به متهم و وکیل مدافع وی تأکید کرد؛ رأی صادره ظرف مدت ۲۰ روز از زمان ابلاغ قابل فرجام خواهی در دیوان عالی کشور است.

ایمان سبزیکار، متهم این پرونده در تاریخ ۱۵ بهمن ماه امسال از بابت اتهام قتل علی اکبر رنجبر، یکی از ماموران نیروی انتظامی بازداشت شده و ۱۰ روز پس از وقوع این رخداد، رئیس کل دادگستری استان فارس از صدور کیفرخواست این پرونده در دادسرای شیراز خبر داده بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظرات خود را ارسال کنید

کلیپ روز جهانی سلامت و ایمنی محیط کار، گرامیداشت ۲۸ آپریل

کلیپ روز جهانی سلامت و ایمنی محیط کار، گرامیداشت ۲۸ آپریل