۱۴۰۰ اسفند ۶, جمعه

خودکشی یک زندانی محکوم به اعدام در زندان لاکان رشت

 


خبرگزاری هرانا – یک زندانی محکوم به اعدام در زندان لاکان رشت، روز چهارشنبه ۴ اسفندماه پس از درگیری با یک زندانی دیگر، از طریق بریدن رگ دست اقدام به خودکشی کرده و جان خود را از دست داد.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، روز چهارشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۰، یک زندانی در زندان لاکان رشت از طریق بریدن رگ دست اقدام به خودکشی کرده و جان خود را از دست داد.

هویت این زندانی که از بابت اتهام قتل به اعدام محکوم شده بود، سید علی رضایی، ۱۸ ساله و اهل صومعه سرا توسط هرانا احراز شده است.

یک منبع مطلع در خصوص دلیل خودکشی این زندانی به هرانا گفت: “ساعت چهار بامداد روز گذشته میان این زندانی و یک زندانی دیگر به نام حسین بسارندی، ۲۰ ساله و اهل رشت که او هم از بابت اتهام قتل و تحت حکم اعدام در بند ۸ زندان لاکان رشت به سر می برد، درگیری رخ داده و طی این درگیری حسین بسارندی به دلیل شدت جراحت وارده بر اثر ضربات تیزی (جسم برنده) به کما می رود. در پی این رویداد علی رضایی به دلیل آنکه تصور می کرد وی فوت شده است اقدام به خودکشی می کند”.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظرات خود را ارسال کنید

یک زندانی در زندان اردبیل اعدام شد

خبرگزاری هرانا – سحرگاه امروز سه شنبه یازدهم اردیبهشت ماه، حکم یک زندانی که پیشتر از بابت اتهامات مرتبط با جرایم مواد مخدر به اعدام محکوم ش...