۱۴۰۰ تیر ۲۲, سه‌شنبه

اجرای حکم اعدام یک زندانی در زندان رجایی شهر کرج

 

خبرگزاری هرانا – طی روزهای اخیر حکم یک زندانی که پیشتر از بابت اتهام قتل به اعدام محکوم شده بود، در زندان رجایی شهر کرج به اجرا درآمد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از روزنامه همشهری، طی روزهای اخیر یک زندانی در زندان رجایی شهر کرج اعدام شد.

بر اساس این گزارش، رسیدگی به این پرونده از تاریخ ۲۸ بهمن ماه ۹۵ در پی گزارش وقوع یک قتل در اطراف تهران به پلیس آغاز شد. بررسی‌ها حکایت از این داشت که پسری جوان در یک درگیری با ضربات چاقو زخمی و به بیمارستان منتقل شده است. درحالیکه تحقیقات در این‌ خصوص ادامه داشت، از بیمارستان خبر رسید که جوان زخمی جانش را از دست داده است. نهایتا متهم به دنبال تحقیقات پلیس و اظهارات شاهدان شناسایی و بازداشت شد.

وی طی بازجویی اظهار داشت؛ دعوای او و مقتول بر سر یک دختر بوده است. او گفت که عاشق دختری جوان شده و قصد ازدواج با او را داشته اما وقتی فهمیده که مقتول نیز به آن دختر علاقه دارد و او را مانع رسیدن به خواسته‌اش دیده با او درگیر شده و وی را به قتل رسانده است.

او همچنین عنوان کرد؛ روز حادثه فقط قصد ترساندن و زهرچشم گرفتن از مقتول را داشته اما وقتی با یکدیگر درگیر شدند کنترلش را از دست داده و با چاقو به او ضربه زده است.

متهم در پی این اظهارات راهی زندان و پس از مدتی توسط شعبه دهم دادگاه کیفری به اعدام محکوم شد. این حکم به تایید شعبه ۳۹ دیوان عالی کشور رسید و پرونده وی جهت اجرای حکم به شعبه اجرای احکام دادسرای جنایی تهران فرستاده شد. نهایتا حکم اعدام وی طی روزهای اخیر در زندان رجایی شهر کرج به اجرا درآمد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظرات خود را ارسال کنید

گیلانغرب؛ بردین جعفری توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد

خبرگزاری هرانا – روز جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه، بردین جعفری، شهروند ساکن گیلانغرب توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد. به گزارش خبرگزاری هرانا ...