۱۴۰۰ اردیبهشت ۸, چهارشنبه

عدم نظارت استاندارد

 


عدم نظارت بر اجرای حفاظ استاندارد کانال آب؛ غرق شدن ۲ شهروند در شهرستان اصلاندوز

طی روزهای گذشته و امروز چهارشنبه ۸ اردیبهشت‌ماه، ۲ شهروند در شهرستان اصلاندوز واقع در استان اردبیل طی دو حادثه جداگانه در کانال آب کشاورزی سقوط کرده و جان خود را از دست دادند. بی توجهی مسئولان شهری در نظارت بر اجرای حفاظ استاندارد و عدم نصب علائم هشدار در کانال‌های آب و استخرهای کشاورزی پیش از این نیز بارها باعث بروز حوادث اینچنینی شده است.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از ایرنا، ۲ شهروند در شهرستان اصلاندوز واقع در استان اردبیل در دو حادثه جداگانه در کانال آب کشاورزی سقوط کردند.

بر اساس این گزارش، در یکی از این حوادث که روز چهارشنبه ۸ اردیبهشت‌‌ ۱۴۰۰ روی داد، یک دستگاه خودرو پراید در روستای مقصودلو شهرستان اصلاندوز به داخل کانال آب سقوط کرده و در نتیجه راننده آن جان خود را از دست داد.

امدادگران هلال احمر پس از سه ساعت موفق شدند جسد این شهروند را کشف و از داخل کانال آب بیرون آورند.

همچنین روز دوشنبه ۶ اردیبهشت ماه، یک دختر ۲۴ ساله در روستای تربت‌کندی اصلاندوز به داخل کانال آب سقوط کرد.

نیروهای اورژانس با گزارش مردمی در محل حاضر شده و با وجود اقدامات درمانی اولیه و انتقال این فرد به درمانگاه، تلاش‌ها برای احیا نتیجه نداده و نامبرده جان باخت.

عدم نظارت دقیق مسئولان شهری بر اجرای حفاظ ایمن و استاندارد در حوضچه های آب کشاورزی و کانال های آب پیش از این نیز باعث بروز حوادث اینچنینی بوده استFacebook

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظرات خود را ارسال کنید

تداوم بازداشت و بی خبری از وضعیت یک شهروند در مریوان

خبرگزاری هرانا – ستار کیانی، شهروند اهل مریوان علیرغم گذشت بیش از یک هفته از زمان دستگیری، کماکان در بازداشت و بلاتکلیفی بسر میبرد. بی خبری...